زبر و خشن تئاتر زندگی نمایش کارتن

زبر و خشن: تئاتر زندگی نمایش کارتن خیابان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث عکس + افشای کودک ربایی بعد از 7 سال

پلیس پایتخت در جست‌وجوی پسر 14 ساله‌ای است که هفت سال پیش ربوده شده است و از آینده او خبری نیست. 

عکس + افشای کودک ربایی بعد از 7 سال

افشای کودک ربایی بعد از 7 سال +عکس

عبارات مهم : ایران

پلیس پایتخت در جست وجوی پسر 14 ساله ای است که هفت سال پیش ربوده شده است و از آینده او خبری نیست.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، از زوجی به اتهام ربودن پسر خردسالش شکایت کرد.

شاکی به بازپرس سهرابی گفت: اوایل شهریور 1389 همراه سه فرزندم که یکی از آنها محمدرضای هفت ساله بود در منزل ای در حوالی چهارراه مولوی مستاجر بودیم. پسرم هر لحظه با دختر خردسال صاحبخانه بازی می کرد. مدتی اعتیاد داشتم ولی به خاطر فرزندانم آن را ترک کردم. یک روز متوجه شدم زن صاحبخانه محمدرضا را همراه فرزندان خودش جهت گدایی به خیابان های پایتخت کشور عزیزمان ایران می برد.

عکس + افشای کودک ربایی بعد از 7 سال

با زن صاحبخانه دعوا کردم و اجازه ندادم دیگر سراغ پسرم برود. چند روز از آن ماجرا که گذشت، یک روز دختر صاحبخانه با پسرم جهت بازی به خیابان رفت، ولی ساعاتی بعد تنها برگشت. شاکی ادامه داد: با طولانی شدن غیبت پسرم، خیابان های اطراف منزل مان را جست وجو کردم، ولی خبری از او نبود. به بیمارستان و درمانگاه نزدیک منزل هم رفتم تا شاید ردی از پسرم پیدا کنم که خبری نشد. بعد از بازگشت به خانه، سراغ صاحبخانه رفتم که او مدعی شد پسرم به منزل آنها نیامده و خبری از او ندارد ولی دختر خردسال وی گفت با پسرم همراه مردی که به منزل ارزش در رفت وآمد بوده، رفته است.

زن صاحبخانه هنگامی که متوجه گفت وگو میان من و دخترش شد، او را کتک زد و به منزل برد و مدعی شد دخترش دروغ می گوید و فرزند مرا ندیده هست. به ماجرا مشکوک شده است بودم. عنوان را به خانواده ام اطلاع دادم و با آنها همه جا را جست وجو کردیم ولی خبری از فرزندم نبود. همان وقت به کلانتری هم رفتیم و شکایت کردیم، ولی تلاش ماموران جهت یافتن محمدرضا بی نتیجه ماند. این زن ادامه داد: زن صاحبخانه مرا از منزل اش بیرون کرد و چند روز بعد هم از آنجا نقل مکان کرد. مطمئن هستم زن صاحبخانه، پسرم را ربوده و فروخته است.

پلیس پایتخت در جست‌وجوی پسر 14 ساله‌ای است که هفت سال پیش ربوده شده است و از آینده او خبری نیست. 

با تشکیل پرونده قضایی، ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران تحقیقات جهت یافتن زن و رازگشایی از آینده پسر ربوده شده است را شروع کردند تا این که دو روز پیش زن صاحبخانه و شوهرش شناسایی و بازداشت شدند. زن جوان و شوهرش مدعی بودند از آینده پسر شاکی خبری نداشته اند و او دروغ می گوید. او خودش هر لحظه فرزندش را کتک می زده و در پارک رهایش می کرده است.

تحقیقات از این زوج در پلیس آگاهی ادامه دارد. با توجه به انکار این زوج از آینده کودک گم شده است که اکنون 14 ساله هست، بازپرس جنایی درخواست کرد آخرین تصویر محمدرضا در روزنامه چاپ شود تا چنانچه هموطنان از آینده او اطلاعاتی دارند، به پلیس 110 یا اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران اطلاع دهند.

واژه های کلیدی: ایران | همراه | محمدرضا | پلیس آگاهی | پلیس پایتخت | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار