زبر و خشن تئاتر زندگی نمایش کارتن

زبر و خشن: تئاتر زندگی نمایش کارتن خیابان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بیابان‌زایی یک خطر جهت کشور است / روحانی

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به پرسشها زیست محیطی از سوی مردم و تشویق آنها جهت همکاری در طرح‌های درختکاری و جنگل‌زایی از همه اقشار جامعه به خاص سازمان‌های

بیابان‌زایی یک خطر جهت کشور است / روحانی

روحانی: بیابان زایی یک خطر جهت کشور است

عبارات مهم : ایران

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به پرسشها زیست محیطی از سوی مردم و تشویق آنها جهت همکاری در طرح های درختکاری و جنگل زایی از همه اقشار جامعه به خاص شرکت های مردم نهاد خواست که در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح سه شنبه در مراسمی که به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد، با گرامیداشت این روز اظهار کرد: امیدواریم در این ایام همه مردم جهت تنفس محیط زیست و همچنین سلامت جامعه از همه توان و امکانات خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهت سلامت جامعه و نشاط مردم و همچنین ادامه حیات جامعه نیازمند یک محیط زیست سالم هستیم، گفت: درختکاری و حفظ جنگل ها و مراتع و همچنین توسعه آنها بخشی از اقداماتی است که می توانیم جهت ایجاد یک محیط زیست سالم انجام دهیم.

بیابان‌زایی یک خطر جهت کشور است / روحانی

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر در مجموع میلیون ها هکتار جنگل را از دست دادیم و این جنگل ها تخریب شد. در این زمینه سودجویان و متصرفان غیرقانونی یا بی احتیاطی ها از عواملی هستند که باعث شده است ما کمتر از این نعمت خدادادی استفاده کنیم.

روحانی با بیان اینکه سرانه کشور عزیزمان ایران در زمینه جنگل و مرتع از میانگین میانگین جهانی هم کمتر هست، تاکید کرد: این بدان معناست که باید کارها بیشتری در حفظ جنگل ها و مراتع انجام شود.

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به پرسشها زیست محیطی از سوی مردم و تشویق آنها جهت همکاری در طرح‌های درختکاری و جنگل‌زایی از همه اقشار جامعه به خاص سازمان‌های

وی با تقدیر از کارها ارگان های مربوطه در زمینه ایجاد و توسعه جنگل ها و مراتع از جمله وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری ها به پروژه 1200 هکتاری کمربند سبز اطراف شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره و اظهار کرد: اقدام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ایجاد کمربند سبز در اطراف این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست؛ چراکه این اقدام هم موجب توسعه حفظ محیط زیست و قشنگی پایتخت کشور عزیزمان ایران شده است و هم از توسعه بی رویه این شهر جلوگیری می کند. شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران امسال موفق شده است 1200 هکتار از اراضی شهر را در پوشش جنگل کاری قرار دهد امیدواریم در این زمینه سال 97 سطح بالاتری از اراضی اطراف این شهر را زیر کشت درختان قرار دهند.

رییس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم در اراضی کل کشور ضمن حفظ از جنگل ها و مراتع در گام نخست، در گام دوم مسائلی را که در سال های قبل به وجود آمده جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، روحانی با تاکید بر تاثیرات توسعه جنگل ها و مراتع بر کم کردن آلودگی هوا و همچنین ریزگردها گفت: مساله بیابان زایی یک خطر جهت کشور محسوب می شود. امیدواریم در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان را در پروژه زراعت چوب بسیج کند چراکه این اقدام هم می تواند درآمد خوبی جهت کشاورزان داشته باشد و هم اینکه بخشی از پرسشها کشور را برطرف می کند. در بسیاری از موارد از طریق همین نهال کاری می توانیم از ایجاد ریزگردها در آینده جلوگیری کنیم.

بیابان‌زایی یک خطر جهت کشور است / روحانی

وی با درخواست همه اقشار جامعه جهت همکاری در درختکاری و توسعه جنگل ها و مراتع گفت: در این زمینه شرکت های مردم نهاد به خاص سمن های فعال در حوزه محیط زیست خواهش می کنم که در بخش درختکاری تلاش های بسیاری جهت تشویق مردم به این کار انجام دهند.

رییس جمهوری با بیان اینکه جهت تشویق مردم و نهادهای متفاوت طرح های متفاوت درختکاری می تواند به نام های سمن ها، طایفه ها و نهادهای متفاوت نامگذاری شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مردم را به امر بسیار مهم درختکاری که موضوعی مهم جهت سلامت جامعه هست، تشویق کنیم. قطعا این کار بدون همکاری مردم ممکن نخواهد بود.

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم توجه به پرسشها زیست محیطی از سوی مردم و تشویق آنها جهت همکاری در طرح‌های درختکاری و جنگل‌زایی از همه اقشار جامعه به خاص سازمان‌های

روحانی در آخر با اشاره به فرا رسیدن ایام عید اظهار کرد: توصیه می کنم که در ایام تعطیلات نوروز مردم در سفرها و گردشگری های خود از محیط زیست حفاظت و حراست کنند.

واژه های کلیدی: ایران | حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار